Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Tablet start niet meer op en blijft hangen
(1 bekijken) (1) Gast
Stel je vraag of deel informatie over de Cresta CTP-828 of CTP-828BT tablet
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Tablet start niet meer op en blijft hangen

Tablet start niet meer op en blijft hangen 6 jaren, 8 maanden geleden #1150

• pattejick
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Mijn tablet start sinds vandaag niet meer op, na het Cresta opstartscherm verschijnt het woord 'Android' waarna er verder niets meer gebeurt. Accu is volledig opgeladen en het maakt geen verschil of de tablet aan de oplader hangt of niet.

Ik heb al geprobeerd om meerdere knoppen tegelijk te gebruiken en tot nu toe is het alleen gelukt om na een volledige uitschakeling met de knoppen "POWER" en "VOLUME +" ingedrukt een Android poppetje met zijn buik open en een rood driehoek. Verder kom ik helaas niet...... Als ik in dit scherm niets doe, begint de lus zoals hierboven beschreven opnieuw.

Iemand enig idee hoe ik weer leven in de brouwerij kan krijgen?

Re: Tablet start niet meer op en blijft hangen 6 jaren, 7 maanden geleden #1158

• mariska
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
dat doet de tablet van men dochter dus ook ze heeft het al eerder gehad dan moet je er een nieuw software opgooien nu na 2 maanden doet ie het weer en de software er zelf op gooien doet ie niet grrr

Re: Tablet start niet meer op en blijft hangen 6 jaren, 6 maanden geleden #1160

• jokertje
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
pattejick schreef :
Mijn tablet start sinds vandaag niet meer op, na het Cresta opstartscherm verschijnt het woord 'Android' waarna er verder niets meer gebeurt. Accu is volledig opgeladen en het maakt geen verschil of de tablet aan de oplader hangt of niet.

Ik heb al geprobeerd om meerdere knoppen tegelijk te gebruiken en tot nu toe is het alleen gelukt om na een volledige uitschakeling met de knoppen "POWER" en "VOLUME +" ingedrukt een Android poppetje met zijn buik open en een rood driehoek. Verder kom ik helaas niet...... Als ik in dit scherm niets doe, begint de lus zoals hierboven beschreven opnieuw.

Iemand enig idee hoe ik weer leven in de brouwerij kan krijgen?

Ik heb het zelfde probleem. Al enig idee hoe en wat? De eerste keer kwam ik nog op een menuutje uit (vraag me niet meer hoe) waar je alles terug kon zetten naar de fabrieksinstellingen. Maar ik kom nu ook niet meer verder. Heel graag bericht. Alvast bedankt. Joke

Re: Tablet start niet meer op en blijft hangen 6 jaren, 6 maanden geleden #1168

• bammie
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Mijn tablet start niet meer op krijg hem met geen mogelijkheid aan weet iemand een oplossing bvd

Re: Tablet start niet meer op en blijft hangen 6 jaren, 6 maanden geleden #1169

• jokertje
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Dit is wat ik had gevonden.

De eerste keer werkte het bij mij wel.
Je krijgt een menuutje dan kan je alles naar fabrieksinstellingen terugzetten.
Je kan het proberen.
De 2e keer werkte het niet meer en is mijn Cresta terug bij de fabriek.
Hoop dat het werkt voor je.

Gr.
Joke

Ook in Android zit zo'n veilige modus. Vanaf Android 4.1 activeer je die door de aan-uitknop in te drukken, en vervolgens in het menu lang te blijven drukken op Uitschakelen. Even bevestigen met OK, en je toestel start opnieuw op. Onderaan het scherm verschijnt dan de boodschap Veilige Modus - door je Android-toestel opnieuw op te starten, ga je opnieuw in de 'normale' modus.
In deze veilige omgeving worden enkel de basistoepassingen van Android ingeladen, en dus geen enkele externe app. Als je problemen hebt met je systeem, kan je op deze manier op zoek gaan naar de boosdoener - de kans is groot dat een van de laatst geïnstalleerde apps aan de basis van het probleem ligt.
Ook oudere Androids hebben trouwens zo'n speciale opstartmanier: druk tijdens het opstarten op allebei de volumeknoppen (dus zowel volume omhoog als volume omlaag), en de veilige modus wordt actief.

Re: Tablet start niet meer op en blijft hangen 6 jaren, 5 maanden geleden #1171

• toeter
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Doffe ellende...ik had het met mijn 829, en de knoppen trucjes is ook een frustatie.
Dan wel dan niet dan 3 ipv 4 of 2x.

De fout zit in de opstartanimatie, rooten dat kreng, en met bootanimations uit market erwat over heen schrijven.
Dat deed de truc bij die van mij en voila....ik ben blij.

Succes!!
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.24 seconden