Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Android/apps lijken na een tijdje tablet gebruik te "flipperen"
(1 bekijken) (1) Gast
Stel je vraag of deel informatie over de Cresta CTP-828 of CTP-828BT tablet
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Android/apps lijken na een tijdje tablet gebruik te "flipperen"

Android/apps lijken na een tijdje tablet gebruik te "flipperen" 7 jaren geleden #940

• martijn
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Ik heb een Cresta 828 voor mijn zoon en wanneer deze een tijdje gebruikt wordt dan reageert de tablet niet meer op touchscreen aanrakingen en "flipt" de hele tablet..

Het lijkt erop dat er willekeurig op het scherm/in de app op alles wordt geklikt (je hoort ook een klik geluid) en het is met geen mogelijkheid te stoppen.

Ook de Esc knop, vorige knop en home knop werken niet.... Alleen uitschakelen en weer opstarten helpt dit tijdelijk te voorkomen.

Treedt op in alle apps (Candy crush, YouTube Subway surfer etc...)

Re: Android/apps lijken na een tijdje tablet gebruik te "flipperen" 6 jaren, 8 maanden geleden #1131

• pjongen
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Goedendag,

ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de 'touches' aangezet in de developer settings.
(INSTELLINGEN / OPTIES VOOR ONTWIKKELAARS / AANRAAKBEWEGINGEN AANZETTEN)
Hierdoor zie je kleine rondjes die aangeven waar je met je vingers drukt of veegt.

Wanneer dit flipperen gebeurt, dan zie je over de linker 'kantlijn' random touches verschijnen. Hierdoor wordt random op applicaties gedrukt, gestart, soms tekst ingetypt...

Heb jij dit probleem opgelost? Of zou je ook die touches eens aan kunnen zetten of dat hetzelfde oplevert?

Of weet iemand anders een oplossing? Of is dit een geval van reparatie aanvragen?

vriendelijke groet,
Paul Jongen

Re: Android/apps lijken na een tijdje tablet gebruik te "flipperen" 6 jaren, 8 maanden geleden #1132

• martijn
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
pjongen schreef :
Goedendag,

ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de 'touches' aangezet in de developer settings.
(INSTELLINGEN / OPTIES VOOR ONTWIKKELAARS / AANRAAKBEWEGINGEN AANZETTEN)
Hierdoor zie je kleine rondjes die aangeven waar je met je vingers drukt of veegt.

Wanneer dit flipperen gebeurt, dan zie je over de linker 'kantlijn' random touches verschijnen. Hierdoor wordt random op applicaties gedrukt, gestart, soms tekst ingetypt...

Heb jij dit probleem opgelost? Of zou je ook die touches eens aan kunnen zetten of dat hetzelfde oplevert?

Of weet iemand anders een oplossing? Of is dit een geval van reparatie aanvragen?

vriendelijke groet,
Paul Jongen

Dit gedrag was voor mij een reden om de tablet weg te doen en één in een iets hogere prijsklasse aan te schaffen. Ik heb het niet kunnen verhelpen.

Re: Android/apps lijken na een tijdje tablet gebruik te "flipperen" 6 jaren, 5 maanden geleden #1179

• harrij
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
ik had het gisteren, schrok me een hoedje half scherm en maar flipperen.. heb hem ten einde raad op de fabrieks instellingen (zie instellingen)terug gezet. geen centje pijn meer. de laatste apps die ik downloadde was ''nop uitzending gemist''.
(daarbij freezde hij)
niet doen dus gebruik nu rtl x dat gaat wel goed.

groeten HaRRIJ

Re: Android/apps lijken na een tijdje tablet gebruik te "flipperen" 6 jaren, 5 maanden geleden #1180

• pjongen
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Hoi Martijn,

dank je wel voor je antwoord. Om de een of andere reden heb ik geen verwittiging van je antwoord gekregen, zag je post nu pas, bij de andere nieuwe message!

Een duurdere kopen was geen optie voor mij. Ik heb het exemplaar gehouden, wilde nog gebruik maken van de garantie, maar het kwam 1 maand helemaal niet voor. En na die keer heb ik er ook geen probleem meer mee gehad.

groeten,
Paul
Laast bewerkt: 6 jaren, 5 maanden geleden Door pjongen.

Re: Android/apps lijken na een tijdje tablet gebruik te "flipperen" 6 jaren, 5 maanden geleden #1181

• pjongen
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Hallo Harrij,

Als je de 'touch' instellingen aan zet (zie boven) dan zie je wanneer het gebeurt. Echter, net als jij heb ik destijds een reset gedaan, en daarna is het maar 1 of 2x nog voorgekomen.

Ik hoop dat jij er nu ook geen problemen meer mee hebt!

(ik heb wel nog wat dingetjes aangepast, misschien dat dat ook geholpen heeft. Als het nog voorkomt, kan ik je die nog vertellen. Voor nu hoop ik dat alles blijft werken!)

groeten,
Paul
De volgende gebruiker(s) zei(den) Bedankt: harrij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.21 seconden